Tuesday 31 August 2021

Oplossing? Paypal My Cash Card-foutcode 203

 BENT U SLACHTOFFER VAN DE PAYPAL MY CASH KAART EN HEBT U DE VOLGENDE INFORMATIE ONTVANGEN TERWIJL U UW GELD PROBEERT: 203 is mijn Cash Error Code.



Log in om uw verhaal bij te dragen in het opmerkingenveld hieronder. Hoe meer informatie u verstrekt*, hoe groter de kans dat u het geld krijgt waar u recht op heeft!

  • *Wanneer heb je je kaart gekocht en waar?
  • Op welke dag heeft u geprobeerd het geld op uw PayPal-rekening te storten?
  • Welk antwoord kreeg je op de computer?
  • Heb je contact opgenomen met het ondersteuningsnummer op de kaart? Website? PayPal-klantenservice?
  • Wat zeiden ze dat je moest doen?
  • Wat, als een van hun instructies je hebt opgevolgd?
  • Wat heb je sindsdien van Incomm/PayPal gehoord?

Als ik aanvullende informatie krijg die jou en de andere slachtoffers kan helpen, kan ik zelf contact met je opnemen.

Het volgende is exact gekopieerd van het PayPal Community Forum en legt uit hoe één persoon zijn geld kon terugkrijgen na ontvangst van een Error 203-code. Laat ons weten of het voor u heeft gewerkt of dat u een betere oplossing heeft gevonden. Als uw geld echter was teruggestort, zou u niet op deze website zijn. Ben ik correct?

Ik heb de volgende informatie toegevoegd, zodat slachtoffers die op zoek zijn naar antwoorden over hoe ze hun geld terug kunnen krijgen, niet door 20 pagina's met hulpgeroep van eerdere slachtoffers hoeven te bladeren.Als er een probleem is, neem dan contact met mij op via Paypal Bellen.

No comments:

Post a Comment