Friday 27 August 2021

Synchronisatiefouten oplossen met de Gmail Android-app

 Bekijk het in een andere browser om te zien of het goed werkt. Heb je een probleem om verbinding te maken met je Gmail-account? Als dat het geval is, leest u hier wat de Gmail-verbindingsfout veroorzaakt en hoe u uw mailbox weer aan de praat krijgt.

Mijn e-mailadres werkt niet omdat de link niet werkt. @txsuperproducer @ChilisSupport Hallo, onze excuses voor de vertraging in onze reactie. In Gmail komen onze berichten regelmatig in de Spambak en de Promotiepagina terecht. Controleer uw e-mail op berichten met de woorden Brinker en PowerCenter direct. Gmail is een gratis e-mailservice van Google. Google Mail wordt afgekort als Gmail.



Hoe het op te lossen als Gmail niet wil laden

Chromebook-gebruikers van Gmail Nieuw-Zeeland hebben gemeld dat ze geen contact kunnen opnemen met Google. Deze melding is al bijna een week van kracht. Ik weet niet zeker of er nog anderen zijn die nog niet zijn aangekomen.

Toen kwam het weer aan en moest ik ongeveer 3000 e-mails wissen. Toen ik de e-mail van een bepaalde persoon ging zoeken, bevroor het gewoon. Ik heb hem echter tien minuten gebruikt. Chrome zou de oorzaak van de fout moeten zijn. De afgelopen twee dagen is Gmail verschrikkelijk traag geweest.

Geen e-mail ontvangen van Yahoo, Outlook of andere niet

Gmail verzendt momenteel geen afbeeldingen en ze zijn minder dan 25 megabyte. Sinds 1 januari kan ik geen e-mailberichten meer verwijderen, verzenden of ontvangen. Ik heb ook problemen met Gmail, dat weigert een e-mail te verzenden en nooit ontvangt.

In elk van deze scenario's kunt u een paar stappen proberen om alles weer aan de gang te krijgen. Is het je ooit opgevallen dat als je je wachtwoord vergeet bij een andere service, zoals Netflix, de hersteloptie bijna altijd is om het naar je te e-mailen? Wanneer u echter probeert in te loggen op een e-mailaccount, werkt dat niet.Als er een probleem is, neem dan contact met mij op via Gmail Bellen.

Je bent ook Lees meer:-Registratie is geopend voor Google Cloud Next: 12-14 oktober

No comments:

Post a Comment