Wednesday 1 September 2021

PayPal HIER – Schade aan lezer gedetecteerd. Neem contact op met PayPal voor hulp.

 Ik heb sinds 2017 een PayPal HERE-kaartlezer in mijn kast en was van plan deze voor sommige betalingen te gebruiken, maar in plaats daarvan kreeg ik het bericht "Schade aan lezer gedetecteerd". Neem contact op met PayPal voor hulp.” Dit was een gloednieuwe PayPal HERE-kaartlezer die slechts een of twee keer was gebruikt voordat hij in de originele verpakking werd opgeborgen.

Als de PayPal HERE-kaartlezer zelden wordt gebruikt, lijkt dit een relatief veel voorkomend probleem te zijn, volgens wat ik online heb gelezen.



Ik realiseerde me dat PayPal HERE eigenlijk een rebranded Miura Systems M010-lezer was, dus ik heb Miura een e-mail gestuurd om te zien wat ze dachten. Ik was blij verrast toen ze reageerden met:

De M010 is een PCI PTS-betaalapparaat dat coderingssleutels gebruikt voor beveiliging. Om het apparaat van stroom te voorzien, bevindt zich binnenin de hoofdbatterij (oplaadbaar). Daarnaast is er een knoopcelbatterij die de configuratie-/sleutelcodering behoudt en wordt gebruikt om de gadget te ondersteunen als de hoofdbatterij leeg raakt. Wanneer het gadget volledig leeg is, is het bedoeld om te saboteren (vergrendelen) om de beveiligingssleutels te beschermen. Miura adviseert al onze distributiepartners dat als het apparaat onbeheerd wordt achtergelaten, het elke 6 maanden moet worden vervangen om volledige uitputting te voorkomen.

Als zowel de oplaadbare als de back-upbatterij leeg zijn, worden de softwarecoderingssleutels vernietigd. Zelfs als de batterij is opgeladen, is het onmogelijk om de sleutels te herstellen nadat ze zijn gewist.

Toen ik het apparaat onderzocht, ontdekte ik een 3V CR1632-batterij. Aangezien de back-upbatterij niet vervangbaar is, is de hele hardware niet goed ontworpen, omdat de machine op de oplaadbare batterij moet vertrouwen om opgeladen te blijven als de back-upbatterij leeg is. Dit verklaart waarom sommige mensen het een paar jaar kunnen gebruiken en dan stopt het met werken omdat de back-upbatterij leeg is.

Ik begon te zoeken in de PayPal HERE Aan de slag-gids en andere inhoud van de verpakking, maar er werd niet vermeld dat de PayPal HERE-lezer altijd in rekening moest worden gebracht.

Ik heb de PayPal HERE User Guide-pagina dubbel gecontroleerd en zag geen melding van deze vereiste. Het enige dat wordt gezegd is dat "de batterij van de kaartlezer 5-6 uur meegaat", maar er wordt niet vermeld dat de gadget altijd opgeladen moet blijven.

De PayPal-garantie is ook slechts één jaar, wat niet effectief is omdat de back-upbatterij gedurende die tijd in orde zal zijn.

Als je het maar af en toe nodig hebt, is dit zeker een product om te vermijden.Als er een probleem is, neem dan contact met mij op via Paypal Bellen.

Je bent ook Lees meer:-De oplossing om de YouTube-fout 300 te krijgen - De juiste manier om het normale probleem online op

No comments:

Post a Comment