Friday 18 June 2021

PayPal-account beëindigd

 In de loop van een aantal jaren heb ik PayPal gebruikt om betalingen aan te nemen voor het onderhoud van onze website en services. Ik las vanmorgen over ondersteuningsproblemen en kwam er een tegen waarbij een klant zei dat ze probeerden te doneren, maar dat het niet werkte. Ik ontving ook veel tickets van service-jp@paypal.com, die ik niet kon lezen omdat ze in het Japans waren, maar die de standaard PayPal-donatiemelding bleken te zijn (en ze leken legitiem). Ze waren naar de ondersteuning gestuurd in plaats van naar de verkoop, dus het was duidelijk dat het niet zou werken. (En nee, ik heb niet op een van de links geklikt!)



Ik besloot om support@cyotek.com toe te voegen aan onze PayPal Business-account als secundair e-mailadres - wat is daar het kwaad aan, toch? De domeinnamen zijn immers hetzelfde.

Ik zag de betaling van de oorspronkelijke gebruiker verschijnen in de PayPal-activiteitenlijst zodra ik het adres had gevalideerd, dus alles leek in orde te zijn totdat ik terugging naar Thunderbird...

Na een wanhopig supportbericht kreeg ik binnen enkele minuten antwoord. "We hebben de keuze gemaakt om je account te sluiten."

Ik betwijfel of een mens het account heeft gecontroleerd omdat die reactie zo snel was. Ik heb geen idee waarom dit is gebeurd, maar het lijkt erop dat het toevoegen van het secundaire adres het heeft geactiveerd. Wat bedoel je, een "grondige beoordeling"? Vanuit mijn perspectief lijkt het niet bijzonder grondig te zijn.

We krijgen niet veel donaties, maar het was genoeg om de kosten te dekken en ons gemotiveerd te houden om op ondersteuningsverzoeken te reageren, dus het is nog steeds een klap. Het geeft me ook een slecht gevoel over de sector waarin ik werk, waar geautomatiseerde algoritmen de boventoon voeren en mensen er alleen zijn om... de computers af te stoffen?

Ik weet niet zeker wat mijn toekomstige stappen zullen zijn, maar doneer alsjeblieft niet aan onze PayPal-rekening; het is niet langer functioneel.Als er een probleem is, neem dan contact met mij op via Bellen Paypal Klatenservice Telefoonnummer.

Je bent ook Lees meer:-Hoe Outlook-fout 0x8000ffff te repareren?

No comments:

Post a Comment