Wednesday, 16 June 2021

Hoe PayPal na meer dan 20 jaar nog steeds toonaangevend is op het gebied van innovatie

 PayPal is al tientallen jaren toonaangevend op het gebied van fintech, dankzij sterke allianties, technologische vooruitgang en ambitieuze marketinginspanningen (PayPal's winst verdrievoudigde in het vierde kwartaal van vorig jaar).

Aadil Bandukwala, our Director of Marketing APAC, and Vivek Ravisankar, our Co-Founder and CEO, spoke with Guru Bhat, PayPal's VP of Customer Success Platform and GM, about PayPal's massive boom during the pandemic, their attitude on remote work, and their long-term aspirations.

Watch the complete video below, or read on for a summary of the conversation.



1. Een dwingende reden waarom ontwikkelaars lid zouden moeten worden van PayPal

Als je een ontwikkelaar bent die een carrière in fintech overweegt, zou het feit dat je kunt werken aan producten die elke dag miljoenen mensen raken, en misschien wel miljarden mensen in de toekomst, een belangrijke motivator zijn.

Tegenwoordig is bijna elk bedrijf een fintech-bedrijf. In plaats van het als een concurrentie te zien, is Bhat van mening dat hoe beter dit ecosysteem samen kan functioneren, hoe beter het zal zijn voor de klanten van PayPal.

PayPal onderscheidt zich van deze concurrenten omdat het de eerste op de markt was. Ze waren het eerste digitale betalingsbedrijf en de gegevens die ze in de loop der jaren hebben verzameld en beschermd, hebben hun fenomenale groei geholpen.

Een andere reden is hun vermogen om zowel kopers als verkopers te beïnvloeden, waardoor een netwerk ontstaat van mensen die elkaar kunnen helpen. Ze hebben ook een breed scala aan diensten, waaronder de rechtstreekse verwerking van Braintree, de sociale betalingen van Venmo en de buitenlandse overschrijvingen van Xoom.

2. Het gesprek over werken op afstand is eindeloos

De epidemie zal een langetermijneffect hebben op hoe we denken over werk, werkplekken, woon-werkverkeer, wat we beschouwen als een goede kwaliteit van leven, en meer, dus het is een voortdurend onderwerp binnen PayPal.

Sommige werknemers gedijen goed in omgevingen waar ze persoonlijk met mensen omgaan, maar voor veel anderen heeft het werken op afstand hen in staat gesteld nieuwe en betere manieren te ontdekken om hun leven te leiden.

Hoewel er over het algemeen een positieve houding is ten aanzien van werken op afstand, valt niet te ontkennen dat er een merkbaar gevoel van isolement is. PayPal is zich bewust van de vele behoeften die mensen op verschillende momenten in hun leven hebben. Ze vragen zich af hoeveel mensen voor onbepaalde tijd thuis zullen werken en hoeveel er weer naar kantoor gaan. Welke uitdagingen stelt de nieuwe omgeving?

PayPal is altijd behulpzaam geweest als het erom gaat werknemers thuis te laten werken, omdat ze beter weten waar en hoe ze het meest effectief zijn. Bha denkt dat er geen pasklaar antwoord is, en hij zal op dezelfde manier blijven werken, zelfs als de pandemie voorbij is.

3. PayPal heeft twee ambitieuze doelstellingen voor het ontwerpen van ervaringen:

"Het OTP-mechanisme is momenteel het belangrijkste voertuig van wrijving en waakzaamheid omdat het een gevoel van veiligheid creëert, maar het is verre van foutloos. Het leidt tot een groot aantal transactie-drop-offs ", legt Bhat uit.

Terwijl de gebruiker bijvoorbeeld zijn OTP-proces probeert te voltooien, kan er ergens een netwerkcongestie zijn. Ze raken afgeleid en verlaten de transactie voor je het weet. Daardoor is toenemende frictie problematisch omdat het de conversie van een potentiële consument naar een betalende klant belemmert.

Wanneer u een Uber in de Verenigde Staten aanroept, rijdt u er gewoon mee naar uw bestemming en verlaat u het voertuig. Op geen enkel moment tijdens het avontuur is er een expliciete betalingservaring. Het gebeurt met zeer minimale betrokkenheid van de gebruiker. Dit is precies waar PayPal in de toekomst naar streeft.

PayPal zou deze twee doelstellingen in al zijn markten willen bereiken: Om wrijving te minimaliseren, vertrouwen te scheppen in het onderliggende systeem en de betalingservaring naar de achtergrond te laten verdwijnen, zodat de focus blijft liggen op wat de persoon nodig heeft of wil kopen in plaats van op de betaalkanaal.Als er een probleem is, neem dan contact met mij op via Bellen Paypal Klatenservice Telefoonnummer.

Je bent ook Lees meer:-Hoe verwijderde Gmail-account na 1 jaar te herstellen




No comments:

Post a Comment