Tuesday, 29 June 2021

Meer mogelijkheden voor merkinhoud op Instagram

Updates voor merkinhoud op Instagram 

Op Instagram zetten we ons in om creatievelingen te helpen hun passie om te zetten in hun brood. Merkinhoud is een belangrijke manier voor videomakers om geld te verdienen, zelfs met nieuwere tools zoals badges in Live en IGTV-advertenties. Vandaag kondigen we wijzigingen in Instagram aan die het voor videomakers en merken gemakkelijker maken om merkinhoud te produceren, delen en versterken.



De merkinhoudtag naar Reels + Live brengen

We willen ervoor zorgen dat artiesten duidelijk kunnen zien wanneer ze gesponsord materiaal maken, ongeacht het formaat dat ze gebruiken. De Branded Content-tag wordt vandaag gelanceerd in Reels en zal de komende weken in Live worden getest om de transparantie te vergroten.

Nieuw creatieproces voor advertenties met merkinhoud

We hebben in juni 2019 de mogelijkheid geïntroduceerd voor marketeers om berichten met merkinhoud als reclame te plaatsen als een nieuwe methode om hun merkboodschap te versterken via de stemmen van de makers. Creators profiteren ook van advertenties met merkinhoud, omdat ze meer zichtbaarheid en bekendheid krijgen.

Advertenties met merkinhoud konden tot nu toe alleen worden gemaakt door bestaande posts van artiesten te promoten. Instagram heeft een nieuwe workflow gelanceerd waarmee adverteerders Branded Content-advertenties kunnen produceren zonder te hoeven wachten tot makers eerst organisch op het platform posten. Als het gaat om het uitvoeren van advertenties met merkinhoud, hebben marketeers nu meer opties en minder beperkingen.

Advertenties met merkinhoud in Stories

Advertenties met merkinhoud konden tot nu toe alleen worden gemaakt door bestaande posts van artiesten te promoten. Instagram heeft een nieuwe workflow gelanceerd waarmee adverteerders Branded Content-advertenties kunnen produceren zonder te hoeven wachten tot makers eerst organisch op het platform posten. Als het gaat om het uitvoeren van advertenties met merkinhoud, hebben marketeers nu meer opties en minder beperkingen.

Advertenties met merkinhoud met producttags

We voegen de mogelijkheid toe voor bedrijven om producttags te gebruiken om artikelen met merkinhoud te promoten. Tot op heden konden publicaties met merkinhoud van auteurs met producttags niet worden gepromoot. Merken kunnen nu extra waarde halen uit deze inhoud door bezoekers rechtstreeks te laten winkelen bij de makers die hen inspireren.

Mensen kopen steeds vaker rechtstreeks van de makers die ze volgen op Instagram, en dit nieuwe advertentietype is een andere optie voor marketeers om een vlotte winkelervaring op het platform te bieden. In de komende maanden wordt deze nieuwe stijl op de proef gesteld.

Leeftijdsbeperkingen voor merkinhoud

We hebben zojuist de mogelijkheid toegevoegd voor bedrijven en videomakers om een minimumleeftijd op te geven voor hun feedposts met merkinhoud op Instagram. Ze kunnen een minimumleeftijd instellen voor alle landen, de minimumleeftijd voor bepaalde landen of een combinatie van beide.

De samenwerkingen tussen makers en merken op Instagram blijven ons inspireren. We zetten ons in om dit werk te ondersteunen, zodat bedrijven de kracht van creatieve stemmen kunnen blijven gebruiken om hun verhalen over te brengen en tegelijkertijd artiesten kunnen helpen bij hun groei en levensonderhoud.Als er een probleem is, neem dan contact met mij op via Bellen Instagram Nederland Telefoonnummer.

Je bent ook Lees meer:-VIJF MANIEREN WAAROP WE GOOGLE DE VEILIGERE MANIER VAN ZOEKEN MAKEN


No comments:

Post a Comment