Als u een verkoper bent die PayPal-betalingen accepteert en een van uw klanten heeft u laten weten dat hij u geen betaling kan geven, dan heeft u een serieus probleem. Als uw klanten uw betalingen niet kunnen doen, kunt u mogelijk geen dingen meer op uw website verkopen, wat nadelig is voor uw bedrijf. Daarom moet u dit probleem zo snel mogelijk oplossen, zodat klanten de artikelen die ze willen op uw website kunnen kopen. Een ding om in gedachten te houden is dat dit probleem moet worden opgelost door de verkoper, niet de koper. Een verkoper hoeft alleen maar in te loggen op zijn account met zijn PayPal-inloggegevens en de instructies op het scherm te volgen.
Dus als u een verkoper bent die problemen heeft met het innen van betalingen van uw klanten, moet u de onderstaande stappen volgen voor meer informatie over hoe u dit probleem kunt oplossen.
Stappen die u moet nemen
Omdat uw accountinstellingen verantwoordelijk zijn voor dit betalingsprobleem, moet u de volgende wijzigingen aanbrengen in uw accountinstellingen om dingen op te lossen:
- Als verkoper moet u eerst inloggen op uw PayPal Business-account.
- U moet hiervoor de PayPal-inloggegevens gebruiken die aan uw Business-account zijn gekoppeld.
- Ga gewoon naar uw profielpagina en klik op het pictogram "Instellingen".
- Kies "Accountinstellingen" in het vervolgkeuzemenu.
- Kies "Websitebetalingen" uit de optie die verschijnt.
- Ga nu naar het gedeelte met websitevoorkeuren.
- Hier moet u de optie "Update" selecteren.
- Zoek dan verder op de pagina naar 'Versleutelde websitebetalingen'.
- Zoek naar het keuzerondje ernaast als je het vindt.
- Om de aanpassingen te maken, hoeft u alleen maar het keuzerondje "Uit" te selecteren.
The blog you have shared here very good. This is really interesting information for me. Thanks for sharing Click Here
ReplyDeleteThank you for your post, I look for such article along time, today i find it finally. this post give me lots of advise it is very useful for me Click Here
ReplyDelete