Tuesday 7 September 2021

Aankondiging van PayPal Checkout

 CiviCRM heeft nu een nieuwe, modernere PayPal-interface. CiviCRM heeft nu "PayPal Checkout" dankzij de ondersteuning van PayPal (ook wel "PayPal Smart Buttons" of "PayPal Smart Checkout" genoemd).

De PayPal Checkout-interface bevat mobielvriendelijke betaalknoppen die verschillen afhankelijk van de aangeboden betaalmethoden. Met PayPal Checkout kunt u creditcardgegevens verzamelen op uw eigen site (in een modaal venster) zonder dat u deze rechtstreeks in een formulier hoeft in te voeren, waardoor u zich minder zorgen hoeft te maken over PCI-compliance. Bovendien kunnen consumenten in de Verenigde Staten met PayPal Checkout met Venmo betalen. Meer informatie over PayPal Checkout vindt u hier.

Welke betaalknoppen beschikbaar zijn, wordt bepaald door het apparaat van de gebruiker. Kevin in de Verenigde Staten heeft bijvoorbeeld een smartphone waarop Venmo is geladen en ingeschakeld; let op de toevoeging van een "Venmo" -knop op zijn scherm:



Ter vergelijking: mijn Nieuw-Zeelandse desktop accepteert geen Venmo. Alleen de reguliere "PayPal"-knop is zichtbaar op het afrekenscherm:

Een ander voordeel van het accepteren van PayPal-betalingen is dat reguliere betalingen de vervaldatum van een kaart eerder "overleven". Mijn creditcard is geannuleerd na een poging tot fraude een paar maanden geleden, en ik heb dit uit de eerste hand gezien. CiviCRM heeft twee terugkerende betalingen van mij ontvangen. Ik had er pas een maand later een. De PayPal-versie was nog steeds actief omdat ik mijn creditcard binnen PayPal had bijgewerkt om verdere betalingen te kunnen doen, maar de andere niet - en het was aan Josh om erachter te komen en contact met mij op te nemen.

Om PayPal Checkout te gebruiken, moet u eerst versie 3.5+ van de Omnipay-extensie installeren, die u kunt vinden onder de knop "Nieuwe toevoegen" in het scherm "Beheer-> Systeeminstellingen->Extensies". De extensie bevat meer documentatie.Als er een probleem is, neem dan contact met mij op via Paypal Bellen.

Je bent ook Lees meer-KRIJG DE HANDIGE OPLOSSING OM EPSON PRINTER DRIVER ERROR 1131 OP TE STELLEN

No comments:

Post a Comment