Wanneer u naar uw PayPal-rekening gaat om een transactie te voltooien, ziet u een foutmelding dat PayPal uw betaling niet kan uitvoeren. Er moet echter rekening worden gehouden met deze fout en zo snel mogelijk worden gecorrigeerd. Het probleem wordt meestal veroorzaakt door een fout met de computer van de gebruiker of een probleem met de PayPal prepaid-aanmeldingsserver. Dus als u hetzelfde probleembericht krijgt op uw PayPal-inlogaccount, moet u een manier vinden om dit te omzeilen, zodat u uw PayPal-account kunt blijven gebruiken om aankopen te doen.
Maar laten we, voordat we beginnen met het corrigeren van deze fout, eerst begrijpen waarom deze zich heeft voorgedaan, zodat we het probleem beter kunnen begrijpen.
PayPal verwerkt uw transacties niet in de volgende situaties, zoals hierboven vermeld:
- Als u een van de servicevoorwaarden van PayPal schendt, kunt u deze foutmelding op uw account krijgen.
- Als u Error 13113 op uw scherm tegenkomt, betekent dit dat uw account onvoldoende is gefinancierd.
- De betaalmethode die u probeert te gebruiken, is niet geverifieerd of gekoppeld aan uw PayPal-rekening.
- Er is een mogelijk probleem met de financieringsbron van de gebruiker.
- Als u dit probleem krijgt wanneer u geld naar een bepaalde persoon stuurt, moet u proberen contact met hem op te nemen om erachter te komen waarom.
- Controleer eerst of het adres van de ontvanger juist is.
- Controleer of uw PayPal-account voldoende saldo heeft.
- U moet ook controleren of er terugboekingen op uw account zijn.
- U moet dubbel controleren of u geen PayPal-beperkingen overtreedt.
- Controleer of u bent ingelogd op het juiste PayPal-account.
No comments:
Post a Comment