Monday 26 July 2021

Doe mee om een nieuw Epson Printer Prize Pack te winnen

 Epson en ik zijn een partnerschap aangegaan om kleur en de wonderen van creatie te vieren! We geven een Epson EcoTank ET-4760 Prize Pack weg en hebben het over de nieuwe Crayola IDEAworks: The Creativity Exhibition, die zich in het hart van het Franklin Institute in Philadelphia bevindt.



Doe mee om een nieuw Epson Printer Prize Pack te winnen

Voordat ik in detail ga over hoe fantastisch de tentoonstelling van Crayola IDEAworks is, wil ik u informeren over de prijzen die beschikbaar zijn in deze wedstrijd:

  • ET-4760
  • EcoTank Papier & Media Kit
  • Crayola-productprijzenpakket
Alles wat je nodig hebt om aan de slag te gaan met het verkennen van je creatieve kant en het aanspreken van je linkerhersenhelft. Dat is fantastisch!

Als je klaar bent om op pad te gaan, maak dan een pitstop bij The Franklin Institute om Crayola's nieuwe limited-edition tentoonstelling te zien, die jou en je hele gezin zal inspireren. Het draait allemaal om je zintuigen te prikkelen en je fantasie de vrije loop te laten. Plan om nieuwe strategieën te bedenken om problemen bij elke taak op te lossen. PLEZIER!

Kinderen vinden het leuk om puzzels, raadsels en ontwerpproblemen op te lossen. Het zit in ieders instinct om het beste antwoord op een probleem te bedenken! Deze tentoonstelling zal niet alleen leuk zijn om doorheen te gaan, maar het zal ook de moeite waard zijn om te voltooien.

Het is levend en wel. Het is gewaagd. Natuurlijk, het is levendig en opvallend! Mis je kans niet om jezelf onder te dompelen in je persoonlijke ervaring bij Crayola IDEAworks: The Exhibition of Creativity. We hebben allemaal het vermogen om creatief te zijn; het enige wat we hoeven te doen is het aan te wakkeren!

Ik heb drie kinderen van verschillende leeftijden en ik weet dat ze allemaal genieten van dit soort tentoonstellingen. Mijn man en ik besteden vaak meer tijd aan het uitproberen van dingen dan aan iets anders. Een fantastische kans voor gezinnen om samen een weekend door te brengen met leren, bezig zijn en herinneringen creëren.Als er een probleem is, neem dan contact met mij op via Epson Bellen.

No comments:

Post a Comment