Saturday 2 October 2021

Kan niet inloggen vanwege "Technische fout"

 Ik zou meer in detail treden, maar de klantenservice van Paypal is erg nutteloos geweest, hoe vaak ik mijn standpunt ook uitleg, en ik was echt gefrustreerd en heb geen antwoord gevonden op deze en andere problemen.

Wanneer ik probeer in te loggen, word ik doorverwezen naar de beveiligingspagina, waarvoor je een code naar je telefoon moet sturen om in te loggen, maar elke keer dat ik dit probeer, word ik doorgestuurd naar deze "Technische issue" scherm, waardoor inloggen in feite onmogelijk wordt.



Ik heb mijn browsergeschiedenis, cookies en cache gewist, de browser opnieuw opgestart, de klantenservice gebeld en een eindeloze reeks frustrerende e-mails van de klantenservice, DM's en heen en weer gaande die tot niets hebben geleid, en Ik weet niet wat ik moet doen.

Ik kan alleen inloggen met de incognitomodus, die de code zonder problemen naar mijn telefoon stuurt, maar ik wil niet elke keer dat ik toegang wil tot mijn account de incognitomodus moeten gebruiken. Heeft iemand ooit met zo'n probleem te maken gehad? En zo ja, wat is de beste manier van handelen? Ik heb verschillende threads doorzocht, maar geen van hen heeft geholpen.

Ik ben ook bezig met het aanmaken van een nieuw account, dus ik neem aan dat het daar iets mee te maken heeft, alleen heb ik nu geen toegang tot mijn vorige account.Als er een probleem is, neem dan contact met mij op via Paypal Bellen.

Je bent ook Lees meer:-Gmail ongevraagd bericht fout

No comments:

Post a Comment