PayPal-betaling annuleren: PayPal is een bekende naam in de tech-industrie, die haar gebruikers een efficiënt platform biedt om online geld over te maken. Het is een handig hulpmiddel om betalingen van vrienden, familie, klanten en klanten te verzenden en ontvangen. De PayPal-app is zo populair geworden vanwege de geavanceerde functies.
Sommige mensen hebben echter wat problemen bij het gebruik van PayPal-overboekingsdiensten. En zo'n probleem is hoe u een PayPal-betaling kunt annuleren. In deze blog bespreken we het volledige proces van het annuleren van een verwerkte PayPal-betaling. Als je ook een betaling via PayPal wilt annuleren, lees dan deze blog tot het einde.
Alles wat u moet weten over annulering van PayPal-betaling!
Houd er rekening mee dat als de betaling is voltooid, u deze niet kunt annuleren en dat u deze in de meeste gevallen zult zien. Het komt zelden voor dat de betaling vastloopt en u de betaling moet annuleren. Houd er dus rekening mee dat een PayPal-betaling alleen kan worden geannuleerd als u op de pagina 'Transactiedetail' een markering 'Niet-geclaimd' of 'In behandeling' ziet.
Wat te doen als de betaling is voltooid?
Zoals hierboven vermeld, kunt u de betaling niet ongedaan maken als een betaling is voltooid. U ziet de betalingsstatus gemarkeerd als 'Voltooid'. In dit geval kunt u rechtstreeks contact opnemen met de ontvanger en binnen 180 dagen na de overboeking om terugbetaling vragen. Het betekent echter niet dat hij / zij je geld zal terugbetalen.
Om de contactgegevens van de ontvanger te vinden, navigeert u naar de vraagsectie via betaling vanaf de "Activiteit" -pagina.
Houd er rekening mee dat als u de betaling niet heeft gedaan, u een ongeautoriseerde transactie moet melden via de pagina 'Resolution Center' op de PayPal-website. Als u een ander probleem heeft met uw PayPal-account, zoals het instellen van een PayPal-account, kunt u een geschil indienen en deskundige hulp inroepen.
Wat te doen voor PayPal-betaling die niet is opgeëist of in behandeling is
Als uw PayPal-betaling niet volledig is en de status Niet opgeëist of In behandeling weergeeft, kunt u deze annuleren via de pagina "Activiteit". Het proces van het annuleren van de betaling op PayPal is echter een beetje anders op mobiele applicaties en computers.
Stappen om PayPal-betaling te annuleren via de mobiele applicatie
Sommige mensen hebben echter wat problemen bij het gebruik van PayPal-overboekingsdiensten. En zo'n probleem is hoe u een PayPal-betaling kunt annuleren. In deze blog bespreken we het volledige proces van het annuleren van een verwerkte PayPal-betaling. Als je ook een betaling via PayPal wilt annuleren, lees dan deze blog tot het einde.
Alles wat u moet weten over annulering van PayPal-betaling!
Houd er rekening mee dat als de betaling is voltooid, u deze niet kunt annuleren en dat u deze in de meeste gevallen zult zien. Het komt zelden voor dat de betaling vastloopt en u de betaling moet annuleren. Houd er dus rekening mee dat een PayPal-betaling alleen kan worden geannuleerd als u op de pagina 'Transactiedetail' een markering 'Niet-geclaimd' of 'In behandeling' ziet.
Wat te doen als de betaling is voltooid?
Zoals hierboven vermeld, kunt u de betaling niet ongedaan maken als een betaling is voltooid. U ziet de betalingsstatus gemarkeerd als 'Voltooid'. In dit geval kunt u rechtstreeks contact opnemen met de ontvanger en binnen 180 dagen na de overboeking om terugbetaling vragen. Het betekent echter niet dat hij / zij je geld zal terugbetalen.
Om de contactgegevens van de ontvanger te vinden, navigeert u naar de vraagsectie via betaling vanaf de "Activiteit" -pagina.
Houd er rekening mee dat als u de betaling niet heeft gedaan, u een ongeautoriseerde transactie moet melden via de pagina 'Resolution Center' op de PayPal-website. Als u een ander probleem heeft met uw PayPal-account, zoals het instellen van een PayPal-account, kunt u een geschil indienen en deskundige hulp inroepen.
Wat te doen voor PayPal-betaling die niet is opgeëist of in behandeling is
Als uw PayPal-betaling niet volledig is en de status Niet opgeëist of In behandeling weergeeft, kunt u deze annuleren via de pagina "Activiteit". Het proces van het annuleren van de betaling op PayPal is echter een beetje anders op mobiele applicaties en computers.
Stappen om PayPal-betaling te annuleren via de mobiele applicatie
- Start de PayPal-app op je telefoon en log in op je account.
- Tik op de optie 'Activiteit bekijken' en selecteer de lopende betaling die je wilt annuleren.
- De transactiegegevens worden geopend en tonen de status "Niet opgeëist". Klik op de knop "Betaling annuleren" en bevestig om de annulering van de betaling te voltooien.
Stappen om PayPal-betaling te annuleren via een desktop
Open een webbrowser en ga naar de officiële website van PayPal. Als je niet automatisch bent ingelogd, ga dan naar de loginpagina door te klikken op de knop "Inloggen" in de rechterbovenhoek van het venster. Voer de accountgegevens in en krijg toegang tot uw PayPal-account.
1. Klik daarna op het tabblad "Activiteit" in de bovenste balk van de pagina.
2. Selecteer de lopende betaling die u wilt annuleren. U vindt de niet-opgeëiste betaling in het gedeelte 'In behandeling'.
3. Klik op de knop "Annuleren" en selecteer opnieuw "Annuleren betaling" op de volgende pagina.
Dit zijn de stappen die u moet volgen om een niet-opgeëiste betaling op PayPal te annuleren. We hebben in deze handleiding alles vermeld over het annuleren van betalingen via PayPal. We hopen dat u de genoemde informatie indrukwekkend en nuttig vindt. De voorgestelde stappen in dit blog zijn goed uitgelegd en gemakkelijk te implementeren. Als u een andere vraag heeft met betrekking tot PayPal-functies en betalingen, kunt u deze met ons delen via de opmerkingen hieronder of u kunt Paypal Bellen gebruiken.
No comments:
Post a Comment