Microsoft Office-foutcode 1392-28 kan optreden tijdens het sluiten, downloaden, installeren, openen (starten), bijwerken of tijdens het uitvoeren van acties zoals plakken, verzenden, ontvangen, kopiëren enz.
Dit duidt op een fout 1392-28 met internet of de lokale machine. Problemen met internet kunnen te wijten zijn aan intermitterende connectiviteit, lage snelheid, modem- of routerconfiguratie, ISP-beperkingen (Internet Service Provider), problemen met lokale machineconfiguratie, enz. Lokale machinefouten doen zich voor wanneer de computer applicaties, Windows, stuurprogramma's, enz. Heeft, die niet up-to-date en zelfs als de computer niet is afgestemd op zijn prestaties, waardoor corrupte bestanden, mappen, register en andere gegevens op de harde schijf worden veroorzaakt.
Dit duidt op een fout 1392-28 met internet of de lokale machine. Problemen met internet kunnen te wijten zijn aan intermitterende connectiviteit, lage snelheid, modem- of routerconfiguratie, ISP-beperkingen (Internet Service Provider), problemen met lokale machineconfiguratie, enz. Lokale machinefouten doen zich voor wanneer de computer applicaties, Windows, stuurprogramma's, enz. Heeft, die niet up-to-date en zelfs als de computer niet is afgestemd op zijn prestaties, waardoor corrupte bestanden, mappen, register en andere gegevens op de harde schijf worden veroorzaakt.
Stappen om Office Error Code 1392-28 op te lossen
A. Temp-map opschonen
- Houd de Windows-toets samen met de letter ‘R’ ingedrukt.
- Zodra het venster Uitvoeren wordt geopend, voert u het commando "temp" in zonder aanhalingstekens en drukt u op Enter.
- Nu is de Windows Verkenner met de locatie van het systeem ongewenste bestanden geopend.
- Selecteer een bestand of map in het venster en houd vervolgens de ‘CTRL’ en het alfabet ‘A’ samen ingedrukt.
- Klik nu met de rechtermuisknop op de geselecteerde bestanden.
- Terwijl u de ‘Shift’ -toets ingedrukt houdt, selecteert u de optie "Verwijderen" in het menu.
- Als u wordt gevraagd om op 'Ja' of 'Toestaan' of 'Doorgaan' te klikken, schakelt u het selectievakje linksonder in het pop-upvenster in en klikt u op de zichtbare knop die wordt vermeld.
- Herhaal stap 7. Als de pop-ups meer dan een paar keer doorgaan, selecteert u de optie linksonder in het pop-upvenster en klikt u op 'Overslaan' en herhaalt u hetzelfde.
- Nadat het verwijderen is voltooid, kunt u het mapvenster Temp sluiten en doorgaan naar de volgende stap.
B. De map% temp% schoonmaken
De stappen om de gebruikersgerelateerde ongewenste bestanden op te schonen, is door dezelfde stappen hierboven te volgen om de tijdelijke map op te schonen zoals hierboven, waarbij het commando 'temp' wordt vervangen door '% temp%', zonder aanhalingstekens.
Opmerking: u hebt tot hier bereikt en krijgt nog steeds dezelfde foutcode 1392-28, waarna u de onderstaande stappen kunt volgen om deze fout op te lossen.
C. Systeembestanden opschonen
- Druk tegelijkertijd op de Windows-toets en de ‘R’ -toets om het opdrachtvenster Uitvoeren te openen.
- Voer nu het commando “cleanmgr” in, zonder aanhalingstekens.
- Selecteer vervolgens de harde schijfpartitie uit de vervolgkeuzelijst in het pop-upvenster en klik op de knop ‘OK’
- Nadat de scan op ongewenste gegevens is voltooid, selecteert u de items in de lijst, behalve de Prullenbak
- Klik op de knop 'OK' en wacht tot het opschonen is voltooid.
D. Ongewenste bestanden van Internet Explorer wissen
- Houd de Windows-toets en de letter 'R' samen ingedrukt.
- Voer in het venster Uitvoeren de opdracht 'inetcpl.cpl' in en druk vervolgens op Enter
- Klik nu op het tabblad ‘Geavanceerd’ in het venster Internet-opties.
- Klik vervolgens op de reset-knop.
- Selecteer nu de optie om de persoonlijke instellingen in het pop-upvenster te verwijderen
Wacht tot de reset is voltooid en ga verder met de volgende stap.
Nu kunt u controleren of de Windows Office Error Code 1392-28 is opgelost.
Als door een wijziging de foutcode 1392-28 niet is opgelost, is het probleem van cruciaal belang en kan gegevensverlies optreden. Een enkele beschadigde component kan de hardware en software beïnvloeden. U kunt contact opnemen met Microsoft Klantenservice, als u problemen ondervindt met Microsoft-producten.
Gebruik Microsoft Klantenservice voor België
No comments:
Post a Comment