Thursday 27 May 2021

Linksys draadloze router onverwachte fout 2197

 Tijdens het weekend, toen ik probeerde een nieuwe Linksys WRT3200 ACM-router in te stellen, ontving ik de melding "Onverwachte fout 2197" tijdens het wijzigen van het IP-adres van de router.


Ik moest een bestaande router vervangen die intern 192.168.0.1 gebruikte in plaats van de standaardwaarde 192.168.1.1 van de Linksys-router.

Dit verscheen nadat ik DHCP had uitgeschakeld en vervolgens het IP-adres voor de router had gewijzigd en op Toepassen of OK had geklikt.

Nadat ik met mijn hoofd tegen een muur had geslagen, heb ik DHCP opnieuw ingeschakeld, waardoor ik de velden ervan kon bewerken.

Het wijzigen van het DHCP-veld naar 192.168.0.100 en vervolgens het wijzigen van het IP-adres van het apparaat werkte prima.

Blijkbaar is er een check-in om ervoor te zorgen dat het interne IP-adres van de router zich op hetzelfde subnet bevindt als het DHCP-bereik - zelfs als DHCP is uitgeschakeld. Ga figuur.

Als er een probleem is, neem dan contact met mij op via Linksys Contact Nederland.

U wordt ook meer gelezen:-Hoe een gehackt Google (Gmail) -account te herstellen?

No comments:

Post a Comment